Denmark 100% dansk ejet butik
Ring til +45 52 11 10 77
Skriv til kundeservice@auitsmeshoppen.dk
Log ind

Glemt adgangskode?

0 0

Vis ønskelisten Tilføj alle til kurven

0 0
Kurv (0)
I alt: 0.00 DKK

Kasse

Gratis fragt til pakkeshop i Danmark ved bestilling for over 1000 kr.

  • Visualisering og struktur
    • Struktur (piktogrammer)
      • Enkelte piktogrammer
        • Dreng
        • Pige
      • Værdipakker & komplette sæt
      • Træningspiktogrammer
      • Piktogramtavler
    • Nonverbal kommunikation
      • Piktogrammenuer
      • Sådan har jeg det
    • Time Timer
  • Pleje og velvære
    • Fidgets
    • Tyngdedyner
    • Tyngde
    • Stress & fokus
    • Uro/find ro
    • Bidesmykker
  • Sanser
    • Sanserum
    • Sanseintegration
    • Specialvarer
    • Synssansen
    • Høresansen
  • Udviklingslegetøj
    • Kreativitet og hobby
    • Lærerigt legetøj
    • Sensorisk legetøj
    • Motorik og koordination
      • Grovmotorik
      • Finmotorik
    • Svømning og vandleg
  • Renlighed og inkontinens
    • Bleer til store børn
    • Badeblebukser
    • Inkontinens voksne
  • Udsalg
Log ind
Min konto

Glemt adgangskode?

  • Visualisering og struktur
    • Struktur (piktogrammer)
      • Enkelte piktogrammer
        • Dreng
        • Pige
      • Værdipakker & komplette sæt
      • Træningspiktogrammer
      • Piktogramtavler
    • Nonverbal kommunikation
      • Piktogrammenuer
      • Sådan har jeg det
    • Time Timer
  • Pleje og velvære
    • Fidgets
    • Tyngdedyner
    • Tyngde
    • Stress & fokus
    • Uro/find ro
    • Bidesmykker
  • Sanser
    • Sanserum
    • Sanseintegration
    • Specialvarer
    • Synssansen
    • Høresansen
  • Udviklingslegetøj
    • Kreativitet og hobby
    • Lærerigt legetøj
    • Sensorisk legetøj
    • Motorik og koordination
      • Grovmotorik
      • Finmotorik
    • Svømning og vandleg
  • Renlighed og inkontinens
    • Bleer til store børn
    • Badeblebukser
    • Inkontinens voksne
  • Udsalg
0 0
0 Min ønskeliste

Vis ønskelisten Tilføj alle til kurven

0 0
0 Kurv
Kurv (0)
I alt: 0.00 DKK

Kasse

Gratis fragt til pakkeshop i Danmark ved bestilling for over 1000 kr.

Denmark Autismeshoppen er 100% dansk ejet Denmark

Vi tager databeskyttelse alvorligt

Vi har vedtaget denne privatlivspolitik, som danner grundlag for vores behandling af dine persondata, samt fortæller dig om, hvordan vi behandler dine persondata.

Vi tager løbende stilling til, hvordan vi bedst muligt behandler dine data, og har især fokus på at dine grundrettigheder ikke påvirkes negativt. Derfor er vi særligt opmærksomme på risikoen for diskrimination, ID-tyveri, økonomisk tab, tab af omdømme og datafortrolighed generelt.

Dataansvarlig

Autismeshoppen.dk ejes af Damsgaard Jensen Web ApS, som er databehandleren og den dataansvarlige.

DJW Autismeshoppen ApS
CVR: 39763338
Mail: admin@autismeshoppen.dk
Telefon: 52 11 10 77
Adresse: Samsøgade 27, 2., 8000 Aarhus C

Databehandling sker på oplyst grundlag

Senest på tidspunktet for afgivelse af dine persondata vil vi oplyse dig om, hvilke data vi behandler om dig, og med hvilket formål, vi foretager behandlingen. Oplysningen vil enten ske via henvisning til denne privatlivspolitik, hvor en række gængse dataindsamlinger og formål er beskrevet, eller i form af kontraktbilag eller særskilt oplysningsfil/brochure, hvor databehandlingen sker i forbindelse med en kontrakt eller ved personlig fremmøde.

Ved besøg på hjemmesiden samler vi information om dig via cookies og via formularer på hjemmesiden ved køb, tilmelding til nyhedsbrev, eller udfyldelse af kontaktformular. Lige så snart du kommer på hjemmesiden, bliver du oplyst om de cookies, vi anvender, samt får muligheden for at til- og fravælge specifikke kategorier cookies. Ved tilmelding eller skriftlig kontakt via hjemmesiden får du altid link til denne privatlivspolitik, som giver dig overblik over, hvordan dine data behandles. Ved køb tilbydes du at læse vores forretningsbetingelser igennem, som sammenfatter denne privatlivspolitik.

Data vi behandler om dig

Vi indsamler og behandler data om dig med det formål at fuldføre en ordre eller levere en service, som du har bestilt hos os. Desuden kan data indsamles/behandles i forbindelse med at du kontakter os eller vi kontakter dig med henblik på at levere en god kundeservice, typisk i forbindelse med en aktiv ordre eller spørgsmål, som du har i forbindelse med varer eller forskellige forhold, der har gjort sig gældende for dig.

Sidst men ikke mindst kan data, indsamlet via cookies (anonyme data, som vi ikke kan aflæse eller bruge, men som gør, at de browsere, du bruger, bliver “genkendt” af bots), bruges til at levere personlige anbefalinger og reklamer på de browsere, som du tidligere har brugt til lignende søgninger eller køb. Vi samler ikke og behandler ikke selv disse data. Samtidigt er de fleste af dem indsamlet udenfor vores hjemmeside. I forbindelse med remarketing kan der dog opstå situationer, hvor du får reklamer og anbefalinger udenfor websitet, som er baseret på din aktivitet på en af vores websites. Er det tilfældet, vil der udtrykkeligt stå på vores cookie notifikation, at remarketing cookie er i brug.

De situationer, hvor vi indsamler data om dig, personligt eller anonymt, omfatter:

  • Brug af vores hjemmeside uden at gennemføre et køb
  • Gennemført et eller flere køb på hjemmesiden
  • Køb af abonnement på produkter eller services
  • Henvendelser til pr. mail, telefon eller alm. brev
  • Henvendelser til kundeservice pr. telefon eller via vores hjemmeside
  • Konkurrencer, events og lign.
  • Nyhedsbrev
  • Indgåelse af kontrakt eller anden form for samarbejde, herunder også freelance, frivilligt job, engangsopgaver, abonnementer, mm.

Data, som kan blive indsamlet og behandlet, omfatter:

  • Kontaktoplysninger fx navn, adresse, telefonnummer, mail
  • Ordredata, købshistorik, betalingsoplysninger, abonnementoplysninger
  • Samtykke til markedsføring, nyhedsbreve eller konkurrencer
  • Persondata, herunder kontaktoplysninger, i mails til vores medarbejdere
  • Brugeradfærd i forbindelse med brug af hjemmesiden, der indsamles via cookies

Formålet med behandling af dine persondata

Indsamling og behandling af dine persondata vil ske ud fra bestemte oplyste formål eller andre lovlige forretningsmæssige formål.

Sådanne formål kan indbefatte:

  • Behandling af dit køb og levering af vores ydelse (GDPR art. 6, stk. 1, litra b)
  • Opfyldelse af aftale på baggrund af din anmodning (GDPR art. 6, stk. 1, litra b)
  • Administration af din relation til os (GDPR art. 6, stk. 1, litra a, b eller f)
  • Drift og optimering af vores hjemmesider (GDPR art. 6, stk. 1, litra b)
  • Opfyldelse af krav ifølge lovgivningen (GDPR art. 6, stk. 1, litra c)
  • Kundeservice og generel kommunikation med os (GDPR art. 6, stk. 1, litra a, b, c eller f)
  • Udsendelse af nyhedsbreve og markedsføringsmateriale fra os eller en af vores samarbejdspartere (GDPR art. 6, stk. 1, litra a)

Udelukkende behandling af relevante data

Dine persondata vil udelukkende blive behandlet ud fra de ved indsamlingen oplyste formål, herunder eventuelt via henvisning til denne privatlivspolitik og de formål, som er oplistet ovenfor. Kun data som er nødvendige til opfyldelse af disse formål vil være relevante og vores behandling vil derfor begrænse sig til sådanne persondata.

Inden vi foretager behandling af dine persondata foretager vi en konkret vurdering af, om det er muligt at begrænse mængden af persondata, som skal indsamles og behandles. Vi foretager derudover også en konkret vurdering af, om det er muligt at behandle dine persondata anonymiseret eller pseudonymiseret.

Klarna

Begrænsning af brugen af persondata

Vores behandling af dine persondata vil kun omfatte de data, som er nødvendige at behandle i henhold til det/de oplyste formål, samt data som er nødvendige til opfyldelse af retlige- eller kontraktuelle forpligtelser.

Løbende kontrol og opdatering

Persondata, som vi behandler om dig, vil blive kontrolleret og opdateret løbende, så vi sikrer, at den indhentede data ikke er urigtig eller vildledende. Sker der relevante ændringer relateret til de persondata, vi har indhentet om dig, kan du henvende dig på admin@autismeshoppen.dk for at få oplysningerne ændret. For at sikre kvaliteten af dine data, har vi vedtaget interne regler og fastlagt procedurer for kontrol og opdatering af dine persondata.

Sletning af unødvendige persondata

Når formålet med indsamlingen og behandlingen af dine persondata er opfyldt, vil oplysningerne blive slettet.

Ud fra et forretningsmæssigt grundlag, har vi vurderet, at følgende perioder for opbevaring af data er nødvendige:

  1. Brugen af hjemmesiden: Når du besøger hjemmesiden, uden at foretage et køb eller henvende dig til os, bliver der kun samlet data om dig via cookies. Længere nede kan du læse mere om cookies. Det er dog vigtigt at understrege, at vi ikke kombinerer personligt data med data fra cookies, hvilket reelt betyder, at du er anonym på hjemmesiden. Vi kan i perioder bruge remarketing. Remarketing data baseres på genkendelse af dine enheder ved at indsende cookies til dine browsere. Sådan data bliver indsamlet både på hjemmesiden og andre steder på nettet af Google og bliver gjort tilgængelig til virksomheden i form af reklameydelse. Indstillinger i din browser og tilføjelsesprogrammer kan sætte stopper for indsamlingen af den type marketing data. Du kan også fravælge indsamlingen af marketing data på hjemmesiden ved at ændre indstillingerne i cookie notifikationen. Al data, indsamlet via cookies og opbevaret af virksomheden, slettes efter 1 år. Perioden på 1 år anses som rimelig og nødvendig med henblik på analyse af det forgangne år og løbende forbedring af vores services og hjemmesider.
  2. Henvendelser: Henvender du dig til os eller vores medarbejdere eller bliver du kontaktet af os eller vores medarbejdere på telefon, mail, brev eller personligt, indsamler vi kun højst nødvendig data, som muliggør, at vi yder en service, tilbyder dig god kundeservice, løser eventuelle problemer effektivt og beskytter både virksomheden og dig mod evt. svindel eller andre skader. Data indsamlet under de beskrevne forhold bliver opdelt i to kategorier: persondata og events. Persondata er alt, der velrører din konkrete henvendelse og gør, at du bliver sat i forbindelse med henvendelsen. Events er til gengæld data, som betegner en konkret hændelse, som f. eks. defekte varer, skader muligvis forårsaget af produkter eller services, gode anmeldelser, ønsker om udvidet sortiment, mv. Persondata i denne forstand sletter vi lige så snart henvendelsen har resulteret i et tilfredsstillende ydelse, svar, reaktion eller overvejelser. Events bliver derimod gemt indtil den næste generalforsamling finder sted. På generalforsamlingen bliver events diskuteret og inkluderet i referatet fra generelforsamlingen i form af anbefalinger, beslutninger eller bemærkninger.
  3. Køb og abonnementer: Ved engangsordrer bliver den indsamlede information gemt i ubearbejdet form på webshoppen, mindst indtil det aktuelle regnskabsår er afsluttet og regnskabet er blevet godkendt og i yderligere 5 år i henhold med regnskabsloven. Ved abonnementer bliver ordre data løbende slettet, som beskrevet for engangsordrer. Til gengæld bliver dine personlige oplysninger og evt. betalingsoplysninger gemt indtil du har aktivt abonnement hos os. Ved sletning af ordredata og kundekonti (ved abonnementer) bliver al persondata, opbevaret på hjemmesiden slettet. Udover dataene på hjemmesiden, gemmer vi dine ordredata som bilag og posteringer i vores regnskabsprogram. Sådan data slettes ligeledes efter 5 år.
  4. Konkurrencer, nyhedsbreve, events: Vi opbevarer dine persondata indsamlet i forbindelse med konkurrencer, events og lign. så længe de er et formål med opbevaringen. Eksempelvis vil opbevaringsperioden for en konkurrence typisk være indtil vinderen er annonceret, og for events, indtil de er gennemført. Har du dog i forbindelse med events, konkurrencer, køb eller besøg på hjemmesiden samtykket til at få vores nyhedsbrev eller blive kontaktet af os på anden vis og med andet formål, som du er blevet fuldt oplyst om, gemmer vi dine data og bruger dem til det oplyste formål i den periode, der er blevet oplyst. Såfremt der ikke er tale om tidsbegrænset samtykke, følger vi markedsføringsreglerne og sletter dine data i tilfælde af at:
    1. du har været passiv modtager af nyhedsbrevet i seks måneder
    2. du har anmodet om sletning via linket i bunden af nyhedsbrevet
    3. du har kontaktet os telefonisk, på mail, per brev, eller personligt og har udtrykket et ønske om at blive sletter fra den liste eller de lister, du optræder på.

Andet lovligt grundlag til dataindsamling

Vi behandler kun persondata om dig efter forud angivne formål. Inden vi foretager behandlingen, indhenter vi dit samtykke, eller baserer behandlingen på andet lovligt grundlag. Vi oplyser dig om grundlaget og formålet med indsamlingen og behandlingen af dine persondata, herunder eventuelt via henvisning til denne privatlivspolitik, hvor du nedenfor kan finde grundlaget for en række forskellige behandlinger.

Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage ved at henvende dig til os. Har du spørgsmål, eller ønsker du at trække dit samtykke tilbage, kan du henvende dig på admin@autismeshoppen.dk

Vær opmærksom på, at hvis du vælger at trække dit samtykke tilbage i forhold til oplysninger afgivet til os, vil vi ikke være i stand til at viderebehandle dine oplysninger, medmindre vi er retligt eller kontraktuelt forpligtet hertil.

Hvis du vælger at trække dit samtykke tilbage, påvirker det ikke lovligheden af vores behandling af dine persondata på baggrund af dit tidligere meddelte samtykke og op til tidspunktet for tilbagetrækningen. Hvis du tilbagetrækker dit samtykke, har det derfor først virkning fra dette tidspunkt.

Påkrævet samtykke

Du skal altid give dit samtykke i for eksempel, men ikke udelukkende, følgende situationer:

  • Ved oprettelse af abonnementer, som kræver en aktiv profil på hjemmesiden
  • Ved påbegyndt session på hjemmesiden bliver du bedt om at læse og acceptere privatlivspolitikken via vores cookie notifikation
  • Ved tilmelding til nyhedsbrev
  • Ved konkurrencer og andre marketingrelaterede aktiviteter
  • Ved køb godkender du vores handelsbetingelser, som indeholder information og regelsæt omkring indsamlingen og brugen af din data
  • Ved andre lovlige grundlag bliver du altid oplyst om grundlag, formål og databehandling og bedt om at give dit samtykke
  • Ved kontakt udenom denne eller en anden hjemmeside, hvor du kan læse privatlivspolitikken, bliver du enten henvist til den privatlivspolitik eller gjort bekendt med indholdet på anden passende vis, afhængigt af behovet. Ved telefonisk kontakt, der sker på eget initiativ, oplyser vi dig om vores privatlivspolitik ved henvisning til denne privatlvspolitik, såfremt persondata bliver udvekslet.
  • Ved kontakt via mail eller brev får du linket til denne privatlivspolitik i footeren på brevet eller mailen. Såfremt henvendelsen drejer sig om indsamling af persondata, afgivelse af ordre, eller andet forhold, der kan resultere i udveksling af persondata, bliver du henvist til denne privatlivspolitik via særlig mail. Ved underskrivelse af kontrakter, indgår privatlivspolitikken som et bilag.

Beskyttelse af persondata

Vi beskytter din persondata både via instrukser og foranstaltninger, som er med til at sikre, at din persondata ikke bliver tabt, ændret, lækket, offentliggjort uautoriseret, eller tilgået af uvedkommende.

Vi har fastlagte procedurer for tildeling af adgangsrettigheder til de af vores medarbejdere, der behandler følsomme persondata, og data, der afdækker oplysninger om personlige interesser og vaner. Vi kontrollerer deres faktiske adgang gennem adgangsbegrænsninger, logning og tilsyn. For at undgå datatab tager vi løbende backup af vores datasæt. Vi beskytter også fortroligheden og autenticiteten af dine data ved hjælp af kryptering.

I tilfælde af et sikkerhedsbrud, der resulterer i en høj risiko for dig for diskrimination, ID-tyveri, økonomisk tab, tab af omdømme eller anden væsentlig ulempe, har vi pligt at underrette Datatilsynet og dig om sikkerhedsbruddet så hurtigt som muligt. Samtidigt skal vi informere omkring vores eksisterende sikkerhedsforanstaltninger, hvordan er sikkerhedsbruddet sket, hvad vi gør for at sikre dataen, både umiddelbart efter lækket er opdaget og fremadrettet.

Cookies

Som næsten alle andre hjemmesider anvender vi cookies for at få siden til at fungere og til at gøre den lettere for dig at bruge. Cookies hjælper os bl.a. med at få overblik over besøg, så vi løbende kan optimere og målrette hjemmesiden og vores ydelser. Dermed kan vi give dig en bedre brugeroplevelse med mere relevant indhold.

Visse cookies indsamler følgende typer af oplysninger om dig, der efter omstændighederne kan udgøre persondata: Et unikt ID, tekniske oplysninger om din computer, tablet eller mobiltelefon, dit IP-nummer, geografisk placering, samt hvilke sider du klikker på (interesser).

Denne indsamling foretages med hjemmel i databeskyttelsesforordningens (GDPR) artikel 6, stk. 1, litra f, da indsamlingen sker med henblik på at optimere hjemmesiden til gavn for dig.

Se også afsnittet nedenfor om videregivelse af persondata og overførsel til modtagere i tredjelande.

Her er en udførlig liste over cookies, vi bruger på hjemmesiden:

 

Cookie navn Hvor lang tid bliver den opbevaret Beskrivelse
woocommerce_cart_hash WooCommerce bruger denne cookie til at styre indkøbskurven og købsprocessen. Ingen persondata bliver sporet eller opbevaret.
woocommerce_items_in_cart WooCommerce bruger denne cookie til or at styre indkøbskurven og købsprocessen. Ingen persondata bliver sporet eller opbevaret.
wp_woocommerce_session_ N/A WooCommerce bruger denne cookie til at tildele hver bruger en unik kode, som så bruges til at kæde bruger og indkøbskuvdata sammen. Der bliver ikke sporet eller opbevaret personlige oplysninger.
_ga 730 dage Google Analytics. Bruges til at registrere brugerne på hjemmesiden og genkende dem som unikke brugere.
_gid 24 timer Google Analytics. Bruges til at registrere brugerne på hjemmesiden og genkende dem som unikke brugere.
_gat 1 minut Google Analytics. Bruges til at kontrollere henvendelsesraten. Hvis Google Analytics implementeres via Google Tag Manager, hedder cookien _dc_gtm_<property-id>.
_gac_<property-id> 90 dage Google Analytics. Indeholder kampagne-relateret information om brugeren, når Google Ads bruges samtidigt med Google Analytics. Denne cookie tillader at aflæse konverteringer i forbindelse med kampagner.
Facebook Pixel 180 dage Facebook Annoncering. Bruges til at spore konverteringer, for optimering af kampagner og hjemmesiden og for remarketing.
AddToAny N/A AddToAny indsamler og opbevarer efter eget udsagn ikke personlige oplysninger og kun sjældent kan kortvarigt opbevare en IP adresse eller eller en bruger-cookie af sikkerhedsmæssige årsager.
MailChimp Pixel cookies, pixels og beacons Via MailChimp indsamler vi data om dine sessioner på hjemmesiden, dine køb, måden du interagere med vores nyhedsbreve på, mm. Disse data kombineres for at danne en komplet profil og bruges til at skræddersy vores marketingtiltag, inkluderende remarketing. Vi deler ikke dine persondata med andre, men kan dele ikke-personlige oplysninger, som stadig identificerer dig via cookies i din browser med Google i forbindelse med lanceringen af remarketing-annoncer.

Videregivelse af persondata

Vi videregiver kun dine persondata til offentlige myndigheder, hvor lovgivningen foreskriver det.

Derudover kan vi overlade dine persondata til følgende kategorier af modtagere:

Betalings- og økonomisoftwareudbydere

I forbindelse med dine køb bliver data om dig og din betalingsmetode videregivet til de relevante udbydere af betalingsløsninger. Vi samarbejder med Bambora, Nets og Klarna for at levere sikre betalingsløsninger på hjemmesiden. Oplysninger om dit betalingskort håndteres direkte af Bambora og Nets, uden at vi får adgang til dem. Vi udleverer ikke persondata til dem.

For at kunne tilbyde dig Klarnas betalinger, er vi nødt til at videregive dine oplysninger i form af kontakt og ordredetaljer til Klarna, så Klarna kan vurdere, hvorvidt du kvalificerer for benyttelse af deres betalingsmetoder og skræddersy disse betalingsmetoder for dig. Dine data bliver behandlet ifølge Klarnas egen privatlivspolitik.

Eksterne IT-leverandører

Vores samarbejdspartere, som påtager sig en del af processen omkring levering af dine varer eller ydelser, fx produktion, kvalitetskontrol, transport og levering.

Leverandører af cookietjenester til hjemmesiden

Vi bestræber os efter at minimere brugen af eksterne cookies på hjemmesiden og kun tillade deres brugen, hvor det er uundværligt i forretningsmæssigt forstand. Du bliver informeret om vores brugen af egne og tredjeparts cookies ved ankomst på siden via vores cookie notifikation, som linker til denne privatlivspolitik.

Revisorer, advokater og andre rådgivere

Videregivelse af din data til ovennævnte samarbejdspartnere sker kun i forbindelse med lovpligtige grundlag, såsom gennemgang af regnskab, granskning af virksomheden, gennemgang eller førelse af en juridisk sag, opstået mellem dig og os, mm.

Overførsel til modtagere i tredjelande, herunder internationale samarbejdspartnere eller serviceleverandører

Vi bestræber os på ikke at overføre din persondata til modtagere udenfor EU/EØS. I visse tilfælde kan det dog ske.

Eksempler herom er data, indsamlet via cookies. Sådan data kan blive delt med f.eks. Google og Facebook. Selvom data fra cookies ikke indeholder personificeret information, kan den i visse tilfælde bruges til at identificere dig ved at tech-virksomhederne sammensætter data om al din færden på internettet.

Derudover overfører vi efter omstændighederne oplysninger til visse leverandører eller underleverandører eller IT-serviceydelser uden for EU og EØS, når du handler via en af vores webshops eller indgår visse kontrakttyper med os. Er du berørt af sådan overførsel, bliver du informeret herom senest ved afgivelse af din ordre via vores handelsbetingelser eller ved kontraktfremlæggelse, hvis dataoverførslen sker i forbindelse med indgåelsen af en kontrakt.

Dine rettigheder

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder i forhold til vores behandling af oplysninger om dig.

  • Ret til indsigt
    Du har ret til at få indsigt i de oplysninger, som vi har indsamlet om dig, samt få at vide, hvordan og hvorfor de behandles og opbevares.
  • Ret til berigtigelse
    Du har ret til at få rettet eller opdateret oplysninger om dig, som er blevet forældet eller registreret forkert.
  • Ret til sletning
    I særlige tilfælde har du ret til at få slettet oplysninger om dig, inden tidspunktet for vores almindelige generelle sletning indtræffer.
  • Ret til begrænsning af behandling
    Du har visse tilfælde ret til at få behandlingen af dine persondata begrænset. Hvis du har ret til at få begrænset behandlingen, må vi fremover kun behandle oplysningerne – bortset fra opbevaring – med dit samtykke, eller med henblik på at retskrav kan fastlægges, gøres gældende eller forsvares, eller for at beskytte en person eller vigtige samfundsinteresser.
  • Ret til indsigelse
    Mener du, at dine rettigheder ikke bliver overholdt eller er du utilfreds med den måde din data eller dele af din data bliver brugt på eller et af formålene din data bruges til, har du ret til at gøre indsigelse mod vores ellers lovlige behandling af dine persondata. Du kan også gøre indsigelse mod behandling af dine oplysninger til direkte markedsføring. For at gøre en indsigelse, skal du kontakte os på mail admin@autismeshoppen.dk eller direkte en af vores samarbejdspartnere, som har, eksempelvis, brugt din data til direkte markedsføring.
  • Ret til at transmittere oplysninger (dataportabilitet)
    Du har i visse tilfælde ret til at modtage dine persondata i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format samt at få overført disse persondata fra én dataansvarlig til en anden uden hindring.

Du kan læse mere om dine rettigheder i Datatilsynets vejledning om de registreredes rettigheder, som du finder på www.datatilsynet.dk.

Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte os her: admin@autismeshoppen.dk

Klage til Datatilsynet

Du har ret til at indgive en klage til Datatilsynet, hvis du er utilfreds med den måde, vi behandler dine persondata på. Du finder Datatilsynets kontaktoplysninger på www.datatilsynet.dk

 

Sidst opdateret 19-04-2021

Kontakt

Autismeshoppen.dk

DJW Autismeshoppen ApS
Samsøgade 27, 2.
8000 Aarhus C
CVR nr. 39763338
Tel. +45 52 11 10 77
kundeservice@autismeshoppen.dk
Åbningstider: Man-Fre 8:00-15:00

OBS! Vi har ikke en fysisk butik. Bestilte varer kan afhentes på vores lager. Retur og reklamationer sendes ligeledes til vores lager på Viengevej 3L i Risskov.

Telefonen er åben mandag til fredag, fra 8:00 til 15:00. Henvendelser per mail besvares indenfor 3 timer i arbejdstiden.

Vigtige informationer

  • Om os
  • Ansvar, miljø og sikkerhed
  • Indkøbsaftale og storkunde
  • Levering
  • Fortrydelse af køb, ombytning og reklamation
  • Handelsbetingelser
  • Privatlivspolitik

Sikker handel på Autismeshoppen.dk

Vi beskytter dine data effektivt med fuld kryptering af hjemmesiden, effektiv firewall og malware scanning, samt stærk persondatapolitik. Shoppen er e-mærket, hvilket giver dig køberbeskyttelse op til 10 000 kr. og gratis adgang til juridisk bistand.

Nyhedsbrev

© Alle rettigheder forbeholdt - DJW Autismeshoppen ApS 2018 - 2024