Vi holder ferie mellem jul og nytår - mails besvares lejlighedsvis i perioden Luk
En indkøbsaftale er til dig, som repræsenterer en institution eller et firma og gerne vil købe varer under fordelagtige betingelser. Det kan være at I skal bruge varerne selv eller at I vil videresælge dem. Det kan være I skal have noget en gang imellem eller regelmæssigt; det kan være I køber for store beløb eller små. Uanset, kan vi helt sikkert tilbyde dig en indkøbsaftale, som passer til netop jeres behov. En indkøbsaftale er ikke nødvendig for at foretage køb, men giver dig en række fordele.
Blandt de fordele, som du kan få, er:
Ønsker du at indgå en indkøbsaftale med os, skal blot downloade og udfylde ansøgningsskemaet, som du finder HER. Når du er klar, send den til kundeservice@autismeshoppen.dk. Du får allerede svar i løbet af 24-48 timer og er der ikke noget yderligere, som skal på plads inden, vil din indkøbsaftale stå klar allerede 24-48 timer efter ansøgning. Du kan sagtens lægge en bestilling før din aftale er klar. Beløbet, som du har købt for, vil automatisk blive tilføjet til din købskonto, så du ikke går glip af fordele. Gratis fragt og rabatter kan dog ikke anvendes på en ordre, som er behandlet inden din aftale er blevet aktiveret.
Det er ikke alle der kan indgå en indkøbsaftale. For at indgå en indkøbsaftale er det en betingelse at du:
